Thursday, October 29, 2009

dal lama gua tak taip

smalam gua main futsal,tetiba gua rasa berpinar pinar,nak tarik nafas pon susah dan gua rasa ade orang dah usya nak tarik gua naik atas....

takot woo....

pagi tadi gua pegi klinik,repot masalah kesihatan gua.....

doktor cadangkan gua berenti rokok pasal arwah dad gua pon ade masalah jantung.....

mati tetap mati cuma taktau bila timing je pesan doktor tu....

gua kata gua takmo mati kat tempat futsal tu,nanti orang takot...

dia tanya abis lu nak mati kat mana?...

atas sejadah sudah....

**semayang pon tuang....

3 comments:

Najwa Aiman said...

Makan pun kena jaga bro...

Anyways, bagi satu niat yang baik, dapat ganjaran sebanyak 1/10... insya-Allaah...

GAFARO said...

isk...
terharu gua ramai gak yang simpati

pye:rudz said...

kau janganlah isap rokok at least 1 jam sebelum bersukan. dapat 2-3 jam sebelum bersukan lagi bagus. ini mesti sebelum masuk sangkar sibuk nak abiskan sedutan-sedutan terakhir dalam mode tergesa-gesa, kan?
tapi, kalau kau berenti terus lagi bagus. saya mesti sokong!