Friday, August 20, 2010

Thursday, August 19, 2010

bebelan di pagi hari

di waktu hendak memandikan jenazah terdapat beberapa umat muhammad ketawa,seronok ke?aku hairan kenapa?

.......................................

apabila kita tidak puas hati terhadap sesuatu kita telah meletakkan beban pada diri kita.contohnya`bengang betul aku dengan ****** pasal dia *****'

kan bagus kalau kita`aku hairan la dengan dia tu.....'

nak lagi best kalau `cammana ye dia boleh....'

...........................................

bos department saya berat beban kat bahu banyak sangat pasal beliau adalah boss.sana sini menunjukkan power keultramanannya.walhal dia tu jadi bahan lawak bagi staff bawahan dia.

kengkadang tu apa yang disuruhnya macam macam alasan kami bagi..siap ada yang buat pengsan lagi....kena kat si bad bila dia mintak gambar event dihantarnya gambar pakai rambut afro...kena ke aku bila dia telefon jarang aku angkat....

...........................................

bila seseorang sebok nak mengangkat diri untuk menunjukkan kat dunia yang dia seorang yang ada kuasa la,pandai la ,kaya la,setia la.....ayat yang sesuai LUBANG PUNGGUNG KO.....

sebenarnya anda memperbodohkan diri,orang pun hilang hormat.setakat benda kecik anda nak tegang dan melantun anda memang kelakar.walaupun anda tua dari saya,lebih berpengalaman dari saya atau lebih kacak dari saya....anda orang yang kelakar.....

terdesak untuk menyatakan anda lebih hebat dari orang lain....mungkin ada yang menyokong..tapi anda bagi saya hanya dibawah tapak kaki saya sahaja....hari ini laungkanlah pada dunia kesetiaan anda tidak berbelah bagi tapi esok???

ada sahabat saya sering memberitahu saya`aku takut esok aku berubah,hari ni memang aku macam ni....'dibandingkan dengan `aku takkan **** pasal ini yang terbaik*****'......

hari pertama saya dengar anda bersembang pun saya dah dapat agak perangai anda macammana dan bila anda dah mula acah acah gaban.....

ok la sampai disini je la nampaknya,kalau diikutkan sampai raya pertama pun tak habis

Saturday, August 14, 2010

penipu besar




BEWARE OF THE CONMAN...

MAMAT NI MERUPAKAN SEORANG PENIPU YANG MENGGUNAKAN MODUS OPERANDI YANG CUKUP MUDAH. MENJUAL BUKU2 DAN CD/DVD YANG BERGENREKAN PATRIOTIK, SEJARAH PERANG, BIOGRAFI PAHLAWAN DAN SBGNYA. MENGGUNAKAN PATRIOTISME DAN BEBERAPA ORANG RAKAN YANG TELAH DAN SUDAH BERURUSAN DENGAN BELIAU SEBAGAI UMPAN UNTUK MENIPU ORANG RAMAI. JADI KALAU ANDA ADA BERURUSAN DENGAN BELIAU SILA HENTIKAN DENGAN SEGERA SEBELUM WANG ANDA DISONGLAP OLEH BELIAU. SEKIAN TERIMA KASIH...


Nama : Shah Rizal Bin Ali a.k.a. Trashed Rizal Ali
NRIC : 780114045451
Alamat : Batu 20, Kampung Kelubi, 77000 Jasin, Melaka
No. h/p : 0196491929
No. akaun yg digunakan : 102054360340 - Ali b. Hj. Bidol ( akaun maybank ayahnya )


" NEVER UNDERESTIMATE THE PP CLANS... YOU CAN RUN BUT YOU WILL DIE TIRED"

Wednesday, August 11, 2010

salam satu ramadan....

selamat menyambut ramadan pada semua dan selamat mengerjakan iamal ibadat anda pada bulan yang mulia ini.jangan lupa membayar zakat.ia wajib untuk kita semua.

..........................................................

setiap kali ramadan,dari belum akil baligh sampai la anak dua ni saya masih lagi diarahkan untuk menghantar kuih ke rumah jiran saya.tetapi dalam jangka masa 5 tahun lagi mungkin salehuddin dan alaedin akan mengantikan tugas saya.

............................................................

saya rasa gemuruh pula nak menjalankan ibadah puasa ini sebab mak saya mengejutkan saya pukul 4 pagi.

..............................................................

dah tiga tahun arwah pergi,mungkin arwah akan pulang untuk menjenguk cucu baru.



akhir kata assalamualikum dan selamat beramal!