Wednesday, August 11, 2010

salam satu ramadan....

selamat menyambut ramadan pada semua dan selamat mengerjakan iamal ibadat anda pada bulan yang mulia ini.jangan lupa membayar zakat.ia wajib untuk kita semua.

..........................................................

setiap kali ramadan,dari belum akil baligh sampai la anak dua ni saya masih lagi diarahkan untuk menghantar kuih ke rumah jiran saya.tetapi dalam jangka masa 5 tahun lagi mungkin salehuddin dan alaedin akan mengantikan tugas saya.

............................................................

saya rasa gemuruh pula nak menjalankan ibadah puasa ini sebab mak saya mengejutkan saya pukul 4 pagi.

..............................................................

dah tiga tahun arwah pergi,mungkin arwah akan pulang untuk menjenguk cucu baru.



akhir kata assalamualikum dan selamat beramal!

3 comments:

Najwa Aiman said...

Salam Ramadan kembali...

pye:rudz said...

selamat berpuasa.

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

salam dan selamat sentiasa saya nih