Wednesday, February 2, 2011

aura pemberontakan Mesir melanda TTDI Jaya

Ttdi Shah Alam. 2 feb:Hari ni terjadi satu pemberontakan oleh pekerja pekerja kolar biru menentang prosedur yang diketengahkan oleh ketua kelas kolar putih. Pemberontakan yang di ketuai oleh seorang supervisor dan mereka yang telah lama bekerja hampir hampir melumpuhkan perjalanan syarikat hari ini.

Walaubagaimanapun pemberontakan yang tercetus akibat perasaan tidak puah hati akibat tiada surat hitam putih telah berjaya dikawal oleh seorang pemegang data syarikat (saya) dan seorang penjaga stor(cupin). Dialog diantara wakil pihak kolar putih(saya dan cupin) dengan pemimpin serta sayap kanan pihak kolar biru berjaya mententeramkan keadaan.

Pemberontakan itu dapat diselesaikan secara aman walaupun dalam keadaan tegang di dalam bilik pengarah besar syarikat. Sementara itu wakil kolar putih dan kolar biru berehat di bilik belakang sambil melayari laman web redtube bersama sama.

Saya selaku wakil pihak kolar putih sempat membalas dendam atas kepeningan kepala saya dengan menklik butang ''Shemale" dan kemudiannya melarikan diri jauh jauh. Seketika kemudian terdengar kekecohan dan sorakan tidak puah hati akibat paparan di skrin laptop yang memaparkan seorang lelaki melakukan hubungan intim dengan seeorang yang menyerupai lelaki tetapi kelihatan seperti wanita...

hampir sejam kemudian suasana kembali seperti biasa dan saya terpaksa meminta bantuan kawan kawan saya bagaimana untuk membuat surat tawaran kerja....(Router)

2 comments:

Najwa Aiman said...

Ekekekekekke... Lepas tu Cupin pun start menyanyi... pastu lu ajak dia minum lagi... ekekekekeke...

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

naj: cupin balik awal lepas tengok redtube pasal dia baru kawen minggu lepas....