Monday, June 13, 2011

"Semua lelaki sama...."

"Semua lelaki sama...."

Mana ada.... 

Saiz, rupa dan ketahanan kita berbeza...

Kalu ente kata ente jahat, gua lagi jahat...

Kalu gua kata gua jahat, Adzam lagi jahat pasal dia penulis angkuh... haha....

Tak semua lelaki sama sifat nafsu serakahnya, ada yang bersultan dimata dan beraja dihati, ada yang menahan diri separuh mati, dan paling malang nafsunya dah mati (bukan saya, sumpah!!!)...

Tapi ada satu persamaan dalam diri lelaki. Walaupun seorang lelaki latarbelakangnya seorang penulis angkuh, seorang lelaki yang perut anaknya sama sepertinya, seorang lelaki yang menyemai benih cinta selama bertahun tahun dan juga seorang lelaki yang tak tahu mana hala hidupnya....

Yang pasti mereka diatas sanggup bekorban untuk apa yang mereka sayang... Ya, Semua lelaki sama....


5 comments:

Fa-T said...

yaa sama... belalai di depan..

mizlya said...

.."utk kau dan aku"..

***skali minta autograph pakcik tu ye. makaceh

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

fa-t: ta[i ade gak yang buat belalai removal...

mizLya: baik nanti saya mintak sign PAKCIK tu....hahahahaha...

Najwa Aiman said...

Apa kejadahnya aku diseret masuk dalam ini gambarrrrrr...????? Woit! Lahanat sungguh... cet!

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

naj: bawak bertenang ye pakcik...

ada pminat pakcik nih nak otograf...