Wednesday, July 27, 2011

tahun 2011 dan mereka patut lebih kreatif.....

  Semenjak dua menjak ni gua kerap tido awal, dan selalunya bangun terlampau awal. Dan selalu gua bangun,  gua akan bagi kucing gua makan. 

  Hari ni lain sikit, tetiba kat depan pintu rumah gua ada bunyi kucing mengiau nak masuk rumah gua... gua pandang kucing gua dan dia pandang pintu depan rumah gua...

dan gua tak rasa tu bunyi kucing betul, itu bunyi kucing tiruan...

*******

datang la dalam versi awek ke atau duit kertas ke... ini datang dalam bentuk kucing.. lame

2 comments:

Najwa Aiman said...

Huh...? Seram gak kisah lu ni... Benda tu tengah cari tempat persembunyian kut sebab minggu depan dah nak kena rantai.

Tapi kenapa dia cari kat rumah lu ek...? Hmmm...

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

naj : orang beriman selalu kena dugaan macam ni...