Friday, October 28, 2011

aku yang menghidap demam campak...



orang kata bila dah kena sekali takkan kena lagi... betul ke?

ni aku tengah mengidap sakit yang paling best jangka masa cuti sakitnya dan paling tak best menanggung sakitnya...

ngan badan dan muka yang elok sikit dari zombie.... selera makan yang kurang akibat sakit dalam tekak.. hari hari melantak kelapa sambil terperap dalam bilik amat amat membosankan....

5 hari lagi cuti sakit berbaki kalau nasib tak baik sambung lagi cuti....

****habislah wajah iras iras hugh jackman ku....

9 comments:

pye:rudz said...

hugh jackman eh? kihkihkih
semoga cepat sembuh.

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

pye: haha mirip apa... tapi time kena demam campak je la mirip..

Najwa Aiman said...

Ni Hugh Jackman berlakon watak Wolverine tu...

Dekati gua hanya setelah lu sembuh! Aharks...

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

naj: ayat anda seolah olah kita pernah menjalinkan hubungan terlarang ye?....

isk isk isk...

mizlya said...

semoga awk cpt sembuh..

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

harap harapnya lah...

Fa-T said...

skarang macam mana.. sudah sihat?

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

belom... huhu

armouris said...

lagi info tentang demam campak di SIHAT SELALU - Demam Campak Berjangkit