Friday, December 5, 2008

hari minggu demamku



Minggu lepas gua dilanda demam,dari khamis minggu lepas sampai hari jumaat minggu ni aku masih dapat rasakan virus virus bertebaran di dalam badan aku.Mungkin anti virus dalam badan aku tak kuat.


Jadi melepek la aku kat umah sambil menonton tv...... seingat aku genap 10 tahun powerpuff girl ke udara dan jadi tontonan kanak-kanak di dunia ni.Aku pun melayan la cerita powerpuff girl rules the weekend nih....


Ada bubbles yang biru tu....ada buttercup yang hijau.....dan merah si blossom....dan sememangnya diorang ni cute sangat..........

Lama lama aku perasan babak dalam powerpuff girl tu ganas sangat....Betul beb .....nak lagi ganas babak dia belasah mojo jojo...sampai keluar otak!.Mungkin hari tu aku terlampau banyak sangat menonton episod powerpuff girl


Budak budak kecil ni kain putih.Bila di tengoknya marathon episod powerpuff girl ni sedikit sebanyak terpengaruh jugak rasanya bebudak nih..


Tapi layan beb keletah power puff girl nih...cute dan comel la bagi aku...Nak tau lagi lanjut leh klik kat sini.Kalu korang paham tulisan kat Home die la.....

No comments: