Wednesday, November 26, 2008

DI RI KU

The following graphic features Anjolico the wireless cat, a cartoon character created by Tony Yau,in Hong Kong. Anjolico is regularly featured in both print and web publications dealing with the job market and the work place humor. Here we have Anjolico encouraging regular "shoulder-roll exercises" as part of a program of injury prevention for office workers. We see the animated worker rotating his shoulders from front to back.


Pagi Pagi:NATURAL





sampai ofis....time in.....duduk depan pc...cek e-mail.....surfing.....buat repot seket...


gi makan.....naik opis....wayang seket.....





Tengah Hari:WARM UP





wayang keje dah tamat......prepare untuk keje esok.......turun bawah stat moto.....


pegi melawat pekedai......selalunya balik umah bagi kucing aku makan....mandi.... hensem hensem seket.......lapor diri kat BOS BESAR....doa tak kene sembor dengan pekedai....


turun ke medan perang......bergantung pada mission'





Petang:HEAT





waktu makan tak makan......buat keje je.....menemu bual pekedai.....kene sembor seket....


acah acah muka baik.....amik statment.....dari satu kedai ke kedai lain.....kalu ade special mission'


menyamar sebagai civillian.....beli produk kompeni seniri buat repot.......dari satu kedai ke kedai lain





Waktu Tamat Keje:COOL





bila makanan masuk perot....badan jd malas...tu yang aku makan amat lewat.....takpun hujan....
balik ofis buat keje sikit ....surfing sikit...balik umah.





Malam:tru kolore





bertukar profesion kepada manager pasukan bolasepak dalam PS2...merangka strategi dan percaturan pasukan.....malam special peranan dirahsiakan....malam biasa main futsal....selalu tido pukul dua...






Informasi :green horn


**mate keje aku penah tegur muka macam tak cukup tido....aku jawab aku imsonia





***bila orang sembur aku aku tak lawan aku layan je dia....taktik ni berjaya selalunya orang tu jd kawan dengan aku





***awal pagi tak turun minum....buat keje dulu....dah habis kerja baru minum...





***tanda tanda stress keje dekat aku...bahu sakit....tengkuk sakit





***aku selalu prepare keje untuk esok...hilang mood kalau ade problem dengan komputer





***aku pentingkan result kerja dari cara nak buat kerja....at de' end penting dari jalan cerita





***lebih senang melayan tokey besar dari anak dara yang jaga kedai....perasan cun......macam hamlau

No comments: