Sunday, January 4, 2009

sepak mula sudah bermula

well semua dah tau juara trible dah tumbang 4-1 dengan runner up tahun lepas...
itulah dia wajah bolasepak malaysia aku pinjam kata kata hj hasbullah awang...game tu aku jangkakan sengit gila babi tapi senget sebelah....

mesti ada alasan pemain import takde team tak mantap...team aku takde pemain import leh jadi johan time lawan kelas kelas dulu....
impressive jugak selangor menang besar start liga....selalunya selangor enjin diesel....

khairul anuar baharom ye.........aku ingat lagi gambar dia tunjuk middle finger dalam the star
antara sebab die tak main malaysia kot.....helmi pulak .....ko pegi cek mata la....ape ni bola tak berjenis ko lepaskan

bagi aku ada atau tidak pemain import ada pro dan kontra....satu contoh kedah kena kitai... persatuan bolasepak boleh carum kwsp ......contoh pasukan yang kena kitai tu hutang 80k caruman kwsp

musim baru bermula....harap bolasepak kita boleh naik kembali.....arioz

2 comments:

Anonymous said...

Dah lama tak ikuti perkembangan bola sepak. Dulu sibuk dok ikuti acara larian je. Then selalu dengar X-Fresh. Pastu bebaru ni Nik Nur Azura kahwin, aku sibuk dok ikuti squash je sekarang ni... eheks...

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

huh takde pendirian betul
tapi kalau luar negara......




atlit russia memang menyelerakan