Tuesday, January 13, 2009

warna warni rumah tangga

waktu malam dalam bilik tidur aku:

aku bertanya la kat bini aku "ain awak sayang saye tak?".Tapi bini aku diam je....
aku tanya la lagi soalan sama "ain awak sayang saye tak"...

Bini aku pandang tepat kat mata aku........"macam mana saya nak sayang awak,awak kan ada perempuan lain"

otomatik muka aku jadi ungu...."alamak dia dah bukak henset aku ke?"

so kepada kengkawan kalu ada gambar anda dengan gadis gadis genit berhati hatilah!!

berbalik pada cerita aku...

aku masih dapat tersenyum macho dan berkata "takkan la saye nak curang kat awak,pernah ke saye tipu awak ain?" sambil aku cium tangan bini aku.

sekali bini aku serkap jarang daaa..nasib aku tak menggelabah puyuh kalau tak tido luar aku

3 comments:

Najwa Aiman said...

Huh??? Adusssss...!!! Berenti kejap jantung aku baca... Cet! Lu pengalaman belum cukup baligh la bro... ekekekekekekeke...

GAFARO said...

blaja dari pengalaman

kontraktorwibawa.blogspot.com said...

lepas kawin dulu aku bagi 2 syarat kat bini untuk aman rumah tangga. jangan buka surat aku dan jangan buka hp aku. dia ok aje. lepas kawin 5 tahun, aku kantoi dengan sms. Kami gaduh tapi aku tak ngaku salah, sebaliknye dia yang bersalah melanggar syarat buka hp aku. selepas tu aku terus tukar hp yang boleh letak pasword, susah sikit la, tapi selamat sampai sekarang..