Saturday, November 20, 2010

blackout, lilin dan seekor lipas

rumah aku letrik takde semalam,pukul 11.40 malam.....

aku mengadap siling bilik sambi bertemankan lilin dan seekor lipas yang merayap rayap kat atas tikar plastik aku.aku pikir masalah yang aku hadapi sekarang dari besar bapak sampai la yang kecik remeh...

dan aku rasa seronok pulak dan enjoy bila fikir akan masalah yang aku hadapi.tak semua orang dapat rasa macam mana keadaan aku sekarang.tapi bila nak ubah perkara negatif jadi positif ia memerlukan tenaga yang amat banyak....dan buat ko cepat letih,nak tido je kerjanya.

masih tiada elektrik masa pukul 3.30 pagi

***bro naj thanks 4 the tips...layan gak menulis dalam blackout sambil ada lilin

2 comments:

Najwa Aiman said...

No problemo bro! Wa lagi suka kalau lagi ramai geng nak menulis. Boleh buat Kelab Jantan Novelis gitu... eheks! Sungguh tak ramai jantan yang menulis sekarang ni. Walhal zaman orang-orang tua kita remaja dulu, majoriti novelis adalah lelaki. Sedih betul...

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

zaman berubah....

***terasa uncle naj lanjut sudah usianya