Wednesday, November 24, 2010

hati dan perasaan

semenjak dua ni aku terlalu ikut perasaan rasanya....

mungkin aku kecewa kot dengan apa yang berlaku....

nasib la ada penyedap rohani(bukan manusia bernama rohani ye)...

mata mengantuk tapi hati runsing...

dah kerap aku paksa badan aku ke limit dia,walaupu sepatutnya aku kena rehat...

minpi kena selamatkan diri la atau larikan diri tu dah lama tak ada...

You're stretching out your arms to something that's just not there- GUA SUKA AYAT NIH

Well you got your reasons
And you got your lies
And you got your manipulations
They cut me down to size

.......................................................................................

`tahan gafa tahan'

`tapi sampai bila?'

`selagi ada kawan dan rakan.....'

`selagi dian menyala?'

`mungkin....'

`tapi aku sakit'

`tahan lah'

`selagi ada nyawa la '

`ko kena ingat dian,habiskan apa yang ko dah mula baru ko boleh buat apa yang kau suka!'

`tapi.....'

`tahan je lah....kalo ko tak tahan ko loser ada L kat dahi......haha'

.......................................................................................

kampung terbakar nampak asapnya
hati terbakar siapa tahu.........................

4 comments:

Ahmad said...

tahan gafa tahan, jangan pancot merata rata...

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

memandangkan ko komen tak menepati pawaian gua...

gua tanak bagi link blog blue tu

Najwa Aiman said...

Errr... apakah piawaian komen tu...? Bagi tau la...

Lepas tu forward link... hehehe...

Oya... sekadar pesanan — jangan haramkan apa yang Tuhan halalkan. Dan sesetengah benda yang haram dalam dunia ni, Tuhan beri cara-cara macam mana nak halalkan apa yang sebelum tu haram...

Yang lu perlu tahan cuma sabar dari kesakitan telinga akibat leteran...

Tapi apa-apa hal pun kalau lu masih tak tahan juga, maka eloklah lu transfer beban tu kepada gua yang akan terima dengan seluar terbuka... eh? Tersasul... Tangan terbuka...

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

sungguh dalam pesanan tuan adzam...

baiklah tuan adzam..akan saya tahan setahannya...

segala dugaan yang mendatang

***betul la bila rehat lama nak dapat balik rentak tu susah....tak menjadi saja ayatnya.guadapat buat satu muka je