Friday, December 3, 2010

semenjak dua ni aku suka gaya puitis....
gua terpaksa tutup ekses pada dunia luar sekarang...tak jadi kerja nak buat....habis kerja kita sambung balik
November 23 at 8:30pm · ·
  • Leyha Ell and Beb Born like this.
    • Leyha Ell bagus..hahhaa
      November 23 at 8:43pm ·
    • Muhamad Ghafar sori leha...gua terpaksa masuk balik pasal idea takde sekarang...
      November 23 at 8:57pm ·
    • Leyha Ell hahaha..alasan..
      November 23 at 8:58pm ·
    • Noornikman Ibrahim urmmm...
      November 23 at 9:00pm ·
    • Muhamad Ghafar jangan macam macam la man....
      November 23 at 9:01pm ·
    • Noornikman Ibrahim aik..aku x ckp pape pun kena gak...
      November 23 at 9:05pm ·
    • Muhamad Ghafar oooo mungkin ilmu firasat aku tinggi....
      November 23 at 9:05pm ·
    • Noornikman Ibrahim mungkin..dan mungkin sbb itu juge, ilmu kesutanan jawa selal bertentangan dgn ko...huhuhu
      November 23 at 9:09pm ·
    • Muhamad Ghafar huh...ilmu nusantara diraja?

      ciss....

      mungkin telah ditkdirkan aku bertemu musuh berbalaklava yang akan menjadi seteru utama aku..
      November 23 at 9:11pm ·
    • Noornikman Ibrahim yaaa..btoll...ilmu tu yg aku maksud kan..nk sebut x reti..sbb x cukup kebal...ilmu diturun berketurunan jauh daerah bergabung 9 menjadi satu di dalam buana..pecahan 3, 2 berdekat satu diatas mulut, serkupan balaklava pekat hitam disempurnakn..
      November 23 at 9:15pm ·
    • Muhamad Ghafar
      bibir terjuih itu lambang betapa kerap dia mengamal jampi serampah supaya ilmunya ampuh.

      susur galur aliran darahnya bukan kepalang,
      sekali marah bergegar seantero nusantara...

      haram ilmunya menyentuh wanita nusantara,
      hanya negara matahari sahaja menjadi santapan batin
      November 23 at 9:21pm ·
    • Noornikman Ibrahim
      undangan batin ditafsir dengan mata dipejam, ligat putaran ilusinasi di pancar ke hadapan..lalu mencapai dan mengapai urutan lentok jari gemalai yang sempurna hingga jadi dan dibuang tanpa punca.

      gerakan terapi pujangga kental amarah yg marah ditampung bagai tisu dan diperalih dengan lengok pergelangan tangan perkasa digital hingga keluar jendela dan pagar yg meyilang disiling dengan tari tari gendut berkedut
      November 23 at 9:29pm ·
    • Muhamad Ghafar
      kepuasan terpancar di muka berbalaklavanya,
      walaupun hangat disebalik topeng kejahatan,
      wajah kepuasan dapat dilihat darimana terkeluar lidah membasahi bibir bila keenakan mencapai ubun ubun kepala..

      kesakitan di lutut dilupakan seketika walaupun perlu bergolek golek ke bilik air mencuci palitan di peha kanan dan kiri
      November 23 at 9:34pm ·
    • Anuar Desmo apa daaaa ceritaaa... sepatah haram aku x paham... hahahhah
      November 23 at 9:47pm · · 1 person
    • Noornikman Ibrahim indah jika dihilangkn palitan tp jika hanya dibiar dan lapok dimamah sistem pengudaran bilik dan pancaran matahari berseri, lalu disajikan lagi dengan ilusinasi tanpa henti dikanan dan kiri, siapa pn tidak peduli..hanya yang menjadi saksi, diperlihat gerak dan geri, pernah berjaya tinggal bersama lembu berdiri, hanyalah teman keras yg cuba dibeli, berwarna hijau berseri, jika bernywa pasti akan berlari, meninggal pujangga balaklava sendiri, menyepi, berteman si jantung av..
      November 23 at 9:50pm ·
    • Noornikman Ibrahim hahahaha...nuar, ini kisah pujangga sepi lari ketepi membawa diri bersama dairi yang tiada isi...
      November 23 at 9:52pm ·
    • Anuar Desmo pulakkk..... hahahhaha....
      November 23 at 9:54pm ·
    • Noornikman Ibrahim hahaha..bermadah kan kami..
      November 23 at 9:55pm ·
    • Muhamad Ghafar nuar...kalu ko baca dengan firasat mata hati ko akan nampak betapa ngerinya dunia ini
      November 23 at 9:56pm ·
    • Anuar Desmo aku baca pun ngeri ko punya ayat....
      November 23 at 9:57pm ·
    • Noornikman Ibrahim inilah puitis sinis..hehehe
      November 23 at 9:59pm ·
    • Anuar Desmo eh.... ko kelas sastera ke? bukan perdangan ke.....
      November 23 at 10:01pm ·
    • Muhamad Ghafar jangan hidup lagi dalam kenangan
      bakar sudah kehidupan lalu
      hari mendatang berdiri dengan langkah tegap
      menanti ujian mendatang
      November 23 at 10:02pm ·
    • Noornikman Ibrahim hahaha..kietorg amik seni lukisan dr cikgu jafrina lah..hehehe
      November 23 at 10:21pm ·

4 comments:

Najwa Aiman said...

Ni bicara dewa-dewa ni...

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

tapi best bro...

kutuk orang pon susah nak paham...

L.e.y.h.a said...

vavi sungguh...kau mngutuk aku ye!!!

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

mane de leha woi...

kalo ko paham ape aku tulis mesti ko nak muntah punya...