Wednesday, December 22, 2010

dekat tiga tahun gua carik razeki kat ofis bandar baru klang....

dekat tiga tahun gua carik razeki kat ofis bandar baru klang....

hari selasa 21, gua jumpa supervisor, head of department dan GM gua... gua jumpa abang syukri, abang azul jumpa gua dan salam gua wish gua maju jaya...

bad yang duduk sebelah gua gua tak dapat jumpa...(yang ni gua ralat sangat)

akak indo cleaner pon gua bagitau pasal nanti dia nak kemas meja..

phua hari ni baru tahu gua da berenti pasal kereta dia selisih dengan keta gua..itu pon dalam SMS

fakira gua tak sempat bagi tau...tapi dia ni tak penting pon...

dekat tiga tahun gua carik razeki kat ofis bandar baru klang....

5 comments:

pye:rudz said...

selamat berehat seketika.

Najwa Aiman said...

Lu tolong bagitau Fakira perkara-perkara berikut-

1. Wa pun pindah keje setelah hampir empat tahun.

2. FB wa.

3. Emel wa.

4. Wa kemsalam kat dia.

5. Wa suka dia.

p/s: Fakira ni siapa ek? Perempuan kan? Single ke? Cun tak?

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

pyerudz: manada rehat bang ooi...

naj: cam mintak putus kawan je nih...

Purnomo said...

fakira kata sampai hati abg gafaro pergi tanpa pamit...hahaha...

gudluck ditempat baru..aku rase arini hasil kerja ko selama 3tahun barulah dihargai oleh 'beliau2'....

tempat baru de awek?

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

ko jangan macam tu mo sedih aku pasal 3 taun tu...

tang fakira tu...lain hal...haha

awek ramai kat restoran mo bila mkan tengahari..