Wednesday, April 20, 2011

Kuantan ,gadis dan birik birik

Gua sampai kuantan pukul 4 pagi...Nak check in hotel rasa rugi jadi gua pon ngan partner gua ambik keputusan untuk tido kat Telok Cempedak (kat parking je)... mamat tu nak tido kat kereta tapi gua sebagai mamat yang hip nak tido kat benteng atau siar kaki kat sana.. dan gua pun menuju ke port yang bileh dijadikan fortress pada pagi tu..


Sampai je kat sana terkejut berok gua pasal kedengaran bunyi hilai ketawa anak gadis bangsa kita berseronok sakan...4 PAGI BEB!!! Kalau ikotkan hati gua seret sorang sorang balik check in ngan gua kat bilik... gua tak suka la bebudak tu berembun... nanti dorang selsema...

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Gua buat site survey sekarang ni. Kalau la buat jurnal perjalanan kerja, rasanya gua dah jadi multi purpose dah tahap gua ni. Dari admin la, HR la, Document Controller la dan yang terbaru surveyor.... Agak agak gua nak tekan gaji gua berapa ye? hehehe

19/ 4/ 2011, gua panjat menara yang penuh dengan taik burung birik birik (ala yang mata merah, badan warna hitam tu) naik dan turun menara, bau gua pun dah sama dengan taik burung tu... bau serai haha

*****dan bila gua terbayang la gua jatuh... macam mana  la hidup intan payung pengarang jantung gua?.  Gua agak mungkin nama gua akan hilang dalam lipatan sejarah seperti debu yang dipuput angin... Kepada kengkawan, mati tu pasti dan wajib ingatkan mati...

Aku sayang kalian semua...

2 comments:

Najwa Aiman said...

Aku sayang padamu juga... ohhh... Jangan mati dulu sayang... ohhh...

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

Naj: cheit...