Tuesday, September 6, 2011

40 minit sebelum mula bertugas...

Perbualan gua dan Razi....



Razi: Bang aku rasa nak berenti la...

Gua: Sebelum masuk kerja?

Razi: haah...

.........................................

  Gua bagi tumbukan cedok tangan kanan tepat ke bawah dagu Razi dan serta merta dia kehilangan keseimbangan berdiri dan tumbang...

  Masa dia tumbang tu gua sambut dan gua kilas tangan kiri ke belakang dan  hayun diri Razi ke dinding.. Dia menjerit, gua cepat cepat tangkap rahang atas dan bawah dia, serta merta dengan sepenuh kekuatan gua koyakkan rahang tu. Dan gua dapat rasa suam suam darah kat muka gua.

  Razi mengelepar tapi semakin lama semakin perlahan dan akhirnya berhenti bergerak. Gua palingkan kepala Razi  dan gua tenung lama lama wajah dia.

" Dah dibagi peluang, kau buat taik dengan aku. Mampus kau"

Gua tarik nafas panjang panjang dan ludah kat muka Razi yang dah jadi mayat .

.........................................

Gua: Kau fikir la yang mana baik untuk kau, cuma aku nak sebelum kau berenti kau kerja sebulan dulu dan carikkan orang lain untuk ganti tempat kau nanti...

Razi: ok bang...



****** Aku penat penat usaha untuk masukkan dia kerja, lagi 40 minit nak masuk kerja dia dah nak berenti. Mana aku tak hangin... Nasib la aku tak buat apa yang aku bayangkan masa tu...

6 comments:

Fa-T said...

wah wah wah.. tuan sungguh kuat... kuar berimaginasi!... dah jentik belum mamat tu.. kehkehkehkeh

pye:rudz said...

memang wajar kau naik hangin.

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

fa-t: haha dia tak jadi berenti... gua dah sekolahkan dia err... dan gua pow rokok dia

pye: menyirap je darah gua... kecik je gua tengok mamat tu...

choc_panda said...

imaginasi je lebih..ala2 komik lettewww...>.<

Najwa Aiman said...

Wa masih mencari Training & Development Executive. Ada calon? Fresh grad pun tak apa. Tak kisah belalai atau karipap. Tapi kalau karipap wa teramat riang gumbiraaa....

Errr... iklan ni nak kena bayar ke...?

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

choc: awak ape tau... makan jeee...

naj: elek la enche... takda candidate..

kalu nak bayo pon saya sangat suka..