Tuesday, March 24, 2009

PEMBENTANGAN HASIL SIASATAN

assalamualaikum dan salam sejahtera semua....

Dengan segala hormatnya saya akan membentangkan hasil siasatan saya yang telah dijalankan ditaman perumahan saya iaitu Taman ***an ****a,Klang.Adapun dengan melakukan penyamaran,risikan dan juga seksaan saya membuat kesimpulan yang mana GADIS TOPUP TIDAK WUJUD.

Dengan bantuan kutu kutu berahak yang melepak dari isya hingga awal subuh di perhentian bas taman saya dan juga bantuan spy saya selama 2 bulan,tiada bukti dapat dikaitkan dengan dakwaan di atas.

Walaupun begitu siasatan yang telah dijalankan membawa kepada satu penemuan salahlaku belia belia tempat saya tetapi melibatkan anak angkat kerajaan.Kegiatan meneguk arak,hidu gam dan seks bebas dijalankan dalam hutan berhampiran taman perumahan saya

Kertas siasatan akan dibentangkan dalam masa dua bulan lagi....
Jika tiada aral saya akan memasukkan gambar...


*bagi gua nikmati hasil siasatan dulu,hasil maklumat katanya mandi separuh bogel depan mata pon ada.
gua dah sound mamat tu,takde orang bogel gua bogelkan mamat tu pastu tinggalkan dalam hutan....

2 comments:

Anonymous said...

Walaweh...!!! Caiyokkk...! Gaban sungguh proses siasatan ko la bro! Aku suke! Tak sabar nak tunggu laporan lengkap bergrafik tentang salahlaku minah-minah belia tu... yeszaaa...!!!

Errr... pastikan puak-puak kita dapat laporan tu lebih dulu daripada pihak berkuasa. Kalu tak kempunan lak... ekekekekekeke... aiyaaarrrkkk...!!!

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

gua tak makan sengsorang,kalau gambar minah bogel tu takde lu orang leh tengok gambar informer gua kena bogel...