Monday, March 22, 2010

semalam mesyuarat

semalam mesuarat seluruh selangor kat seksen 24 shah alam.Saya telah melantik diri saya sebagai AJK untuk membantu ketua pusat latihan saya dalam meringankan bebannya.Pasal apa saya lantik diri saya sendiri?biarlah ia jadi rahsia saya sendiri.

Berhempas pulas jugak la saya menyumbang tenaga.AJK lain?biarlah ia jadi rahsia saya sendiri.Alhamdulillah perjalanan majlis `smooth' sahaja walhal dijangkakan kerusi meja terbang

haha buruk benar tengok orang veteran nak nangis tapi kalu dah tau sebab kenapa dia nak nangis kita pon sebak.

penat beb 2-3 minggu balik kul 2-3 pagi...

untung la dapat bini yang percaya saya memalam pergi meeting dan saya kalu boleh taknak mengkhianati kepercayaan beliau.nanti tak dapat pergi stadium

***ada awek cun tapi perut dah sarat,siyul

4 comments:

Najwa Aiman said...

Oooo... cerita AJK kawasan setempat pulok. Kompem ko memang tak rajin (untuk sambung bahagian 2 Rahim nak meniaga... ekekekekeke...)

Ni isu apa yang banyak sangat rahsia ni? Agak menarik dan saspens gak isu lu kali ni bro.

GAFARO said...

yang penting bukan pemilihan MCA...

gua takleh review lelebih,yang gua leh bagitau cawangan selangor tak ngam dengan ibu pejabat

mase meeting tu ingat ade la puak yang sokong ibu pejabat datang,tapi takda.

kalu ade readers ahli CM dia tau la kot

yang cerita pasal rahim-2 tu gua tengah kumpul bahan

pye:rudz said...

hebat meeting kau sampai 2-3 pagi baru abis. confirm bukan pegi karaoke eh? kehkehkeh...

GAFARO said...

sebagai mana yang saya tulis AJK shah alam ramai yang jadi AJK shah alam 2 orang.

bak kata orang tua `macam lakhnat'