Thursday, March 17, 2011

hantu apakah yang merasukku?

hari hari saya minggu ini agak berubah kerana:

1) saya rajin bangun awal untuk ke tempat kerja

2) saya sudah mempunyai rakan SMS baru iaitu seorang perempuan (syukur tuhan gua masuk bidang admin)

3)saya agak rajin melampau lampau

4) gaya hidup sihat kembali dengan mengurangkan aktiviti duduk depan komputer selepas pulang ke rumah

5) saya dapat lakukan benda yang dah lama saya tak buat iaitu rasa air hujan yang turun dari langit semasa hujan turun dengan lebat..

*** encik naj: tomyam itu masih termenung rasanya...

3 comments:

pye:rudz said...

hantu rajin lah tu...

Najwa Aiman said...

Weekend lagi satu rasa-rasanya macam boleh pergi makan tomyam termenung tu... Amacam?

Pye nak ikut?

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

pye: tidak daku mahu bersahabat dengan shaitonnnn....

naj: wa takde hal..ente turun klang kawe jemput...