Monday, March 28, 2011

hari ini hari perkara berkait kait

Dulu saya ada kawan perempuan...pagi pagi buta dia dah telefon bagi tau dia kena saman polis dan dia nak dengar pendapat saya siapa yang salah...

Well saya sebagai pendengar yang baik saya pon dengar la...habis dia cerita dia tanya pendapat saya...Umat Muhamad yang lurus bendol ni pun jawab " tu salah awak"...

3 minggu dia tak tegur aku..haha...

........................................................................................................................................

Manusia berdoa dan berharap untuk kebenaran. Sembahyang hajat la untuk cari kebenaran tapi kalau kebenaran tu bukan yang dia nak, amacam? dia nak terima tak nama kebenaran tu?


.........................................................................................................................................

Seorang hamlau berserban dan berjubah serta berjanggut panjang telah melanggar kereta saya. Beliau yang pernah menyokong berani kerana benar dan berkata benar walaupun pahit memandu laju setelah melanggar kereta saya ...Saksi hidup ialah mak saya yang masa tu kat dapur.

****Nanti ko musang berjanggut... Siap ko kalu ko tak mintak maaf

2 comments:

pye:rudz said...

kihkihkih... manusia memang selalu takut dengan kebenaran. keburukan merokok misalnya (uhuk).

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

pye:heh....berani la tu...

dah tau keburukan merokok tapi masih menyedut dalam kandungan asapnya