Sunday, March 27, 2011

siri bercakap sorang sorang..

hari jumaat pukul 6.30 petang gua sampai rumah..... pukul 10 malam keluar main futsal,

sabtu tido pukul 3.00 pagi, taip tido tido ayam je. pukul 8.20 pagi pergi kerja....
pukul 1.50.petang sampai rumah, pukul 2.30 petang keluar...


Ahad pukul 3.oo pagi baru sampai rumah...
pukul 7.40 menuju ke ABM Cheras untuk traning CIDB sampai kul 4 petang....

***Bila tak cukup tido ni aku jadi ramah la pulak,masa tunggu LRT pon aku dah mula cakap sorang sorang dah...

KEPADA PEMBACA YANG BACA POSTING NI....JAGA MASA TIDUR ANDA, JANGAN JADI SAYA...

saya dah biasa....

2 comments:

pye:rudz said...

kadang-kadang memang kita perlu cakap dengan diri kita sendiri.

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

pye: lebih afdal kalu kat dalam bilik sendiri...

kalu kat publik..

otomatik orang awam akan menjauhkan diri sambil berkata dalam hati "muka hensem tapi meong"...