Friday, February 15, 2013

kembali tapi tak tau berapa lama lagi

Assalamualaikum dan salam sejahtera

   Lama dah tak membebel kat sini. Tatkala ada yang masih bergumpal sisa sisa malam jumaat,gua terkebil kebil je melayan blog orang lain

   Gua jarang update blog semenjak percintaan tak kesampaian gua err yang gua lupa tarikhnya.. Ntah la mengada ngada jugak hati ni kan. Mentang mentang la minah tu dulu selalu baca blog ni dengan mengada ngadanya asal nak post benda baru je teringat awek tu.. keh keh keh

   Semenjak peristiwa sentap tu youolls . I dah join team bolasepak you... Memang dulu i ada team tapi kali ni i dah main league. I sebok la pegi friendly sana sini setiap minggu, hari sabtu ni perlawanan pertama team i dalam liga.

   Tapi apapun benda lama memanggil manggil. Blog ni gua  buat bertahun sebelum gua jumpa awek tu dan secara automatiknya gua terindu nak update. Dan gua rasa IQ gua agak menurun semenjak tak menaip ni.
ada pepatah omputeh mengatakan akal tak guna akan berkarat so gua di ambang berkarat la ni.

   ***Mungkin gua ni jenis emosi kot dan mudah teringat benda lama.. Lu orang agak kalu gua guna perangai ni dalam kehidupan seharian ramai tak awek sangkut? hehehe

No comments: