Wednesday, October 8, 2008

DAH BAYAR GAJI TAK NAK BUAT KERJA

Aku bengang betul dengan laman web FAM ....
Tak berkemaskini....Aku nak tau akan keputusan perlawanan persahabatan dekat Slovakia.
Tapi semua cerita dah basi dalam tu...

Kali ni aku bukak....Ada masalah dengan server.... Macam @#%*.....
kepala @#%*.....

Aku hairan la dengan situasi dalam FAM....En.setiausaha baru tu aku rasa ok je dari Ibrahim saad....Tegas je sikit,orang menyungut...kata tak suka media la tak rapat dengan persatuan negeri la.Macam budak budak...

Di sini aku nampak FAM dulu agak pondan atau agak sekolah rendah tarafnya.Maka ada puak puak yang tak senang buatlah satu konspirasi nak jatuhkan En setiausaha......Bangang punya persatuan negeri..Orang nak ajar disiplin ,itu pun tak boleh terima,tak profesional langsung..

Apa pun aku harap Ranking Malaysia dalam FIFA naik la sikit selepas tahun 2008...Perlawanan antarabangsa dah banyak....Futsal 66 dalam dunia....Ragbi 70 dalam dunia...Bolasepak 166...
sedih aku

No comments: