Friday, October 24, 2008

misteri

Pukul 12 malam.Aku di hadapan tv..Hanya berboxer sahaja.Menanti siaran tertunda Malaysia menentang Myanmar.

Perlawanan pun bermula.Sambil berbaring dan badan diselimuti toto,aku kusyuk menonton perlawanan itu.

Aku masih ingat lagi minit ke 10 amirul hadi membuat larian solo di sebelah kanan padang...Dannn........

Semuanya gelap tanpa disedari........Fana.........Aku tidak sedar apa yang telah berlaku.............

Sedetik.....Dua detik......Dan beberapa detik kemudian

Sayup sayupku dengar seseorang menggomel sesuatu.........

Deria pendengaranku mula berfungsi semula........

Kelihatan bayang samar samar sesuatu bercahaya di hadapan ku.........

Setelah visual mataku berfungsi semula aku dapat lihat dengan jelas perlawanan sekarang sudah sampai ke minit ke 92 masa tambahan...

Pernah mengalami situasi vortex...?Atau merentas masa?

Para pengkaji paranormal membuat kesimpulan sesuatu keadaan dimana satu titik A ke titik B yang julat masanya panjang menjadi pendek jika perubahan megnetik sekeliling terjadi

Aku antara mereka yang bertuah dapat merasakan situasi merentas masa itu







*sedap lagi tidur di katil dari depan tv

1 comment:

Anonymous said...

selamatkan lagu kebangsaan kita. ada kumpulan mahu menghinanya di sini www.musicforum2007.blogspot.com.
bgtau teman2 yang lain minta support supaya lagu kebangsaan kita tak dimalukan lagi.

- nasionalis