Tuesday, January 5, 2010

:Aku,Ain dan suami isteri:Gafaro

oleh kerana aku dah di teg oleh en.najwa aiman dan tidak mahu mengeciwakan peminat aku akan mendedahkan kisah cinta nangis antara aku dan ain sehingga kami menjadi suami isteri

(1) The first time you met her and where

aku jumpa kat hotel PWTC,kira blind date la ni.....(abang gua suka main YM,dia bagi la no fon gua kat si ani ni.....)

(2) Love at first sight?

takde la.....cuma gua dah penat nak dating dating ,cinta bagai nak rak.....gua terima sape yang datang...lagipon luka hati gua belom baik lagi dengan si ila yang kerja kat tesco klang tu....

(3)Who is she when you first met her?

ntah....yang gua tau dia pompuan dari kuching,sarawak.dia belajar kat melaka,dia tinggal kat hotel tu dengan mak dia....dan yang paling jahat gua pikir `gelap jugak kulit orang sarawak ni ye"...

(4)How long does it take for her to ask you out for a date?

2 bulan kot....yang gua tau mak dia nak datang KL jadi dia pon follow la mak dia

(5) First place you went for a date?

Mc Donald kat Pasar Seni....tu memang tempat gua bawak awek's awek's first time dating.Pasar Seni ada banyak point untuk diborakkan,memandangkan gua belajar art dan minat art ,inilah peluang gua nak nampak bijak....hahhaha

(6) How did i propose?

abah mertua gua tanya `nak tak kawen dengan anak pakcik?'.Apada punya soalan orang tua tu tanya mesti la aku nak(dalam otak aku aku rasa dia takot aku memain dengan anak dia) masa tu aku dah 5 bulan kot kawan dengan dia.

(7) Special date with her?

takde kot...same day same story...aku kan belom baik luka dihati...

(8) Changes she asked you to do?

ade.......dia suruh aku beli 3 bentuk cincin,satu untuk dia 2 lagi untuk kakak dia pasal dia langkah bendul.nak kawen dengan sorang tapi cincin kena beli 3...

(9) What is it about her that you love so much?

kengkadang ada benda yang ain ni fikir dia pandang secara matangnya seorang lelaki....aku nak terangkan pon agak susah so biar je la jadi rahsia aku...

(10) What is it about her you would change?

hidup gua selamba sangat...gua nak lebih maju dan bertanggungjawab dari hari semalam(ceewah)

(11) You lost your mind and crack your head when she…

bab ni yang gua malas nak jawab.....nanti emosi menguasai diri.....

(12) You will smile through your eyes for the whole day when she…

ini pon gua malas nak tulis....cuma gua harap sangat dia tau gua ni sapa dia sapa.....amin

(13) Complete the sentence: “My love for my wife is as big as…”

teringat dalam cerita everybody loves raymond....my love for you is not as big as the sea but i love you when you in the sea.....gua terima seadanya nur'ain hassan kerana orang tua ada berkata lebih kurang macam ni la bunyinya`setiap yang terjadi ada hikmahnya".....

kesimpulannya perkahwinan ni bagi gua tak semudah yang dijanjikan,setiap orang yang terlibat perlu ada pemahaman apakah itu perkahwinan.....well so long.........tata


2 comments:

Najwa Aiman said...

maceh sebab respon bro. Aku tak expect kau orang akan respon so tengkiyu!

Hmmm... ada susah sikit nak teroka kisah cinta lu ni bro. Still unable to compute. Anyways, still attempting to compute.

Gambar takde ek? (Ni kira bagi betis minta kemaluan le ni...)

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

ntah mane aku letak gamba kawen aku pon aku lupa....

aku tengah kemas bilik ni....