Sunday, January 31, 2010

first ecounter...

semalam malam gua pergi tesco klang....

kompany gua bagi voucer membeli belah atas komitmen sepanjang tahun lepas,voucer yang gua dapat pon ihsan rakan office donate reramai sekeping....

gua dah tau old flame gua kerja kat sana,memandangkan bini gua dan baby gua dah balik time ni la gua gunakan voucer gua.....

semasa naik ekskelator gua dah doa jangan la jumpe old flame gua,ye la malas nak ingat kenangan merobek hati ku ......huhu....

gua riki semua kounter pembayaran,line clear wanita tu takde....

so gua pon memilih barangan dengan famili gua denngan hati girang...

orang pon ramai,kounter sesak...

sampai la turn gua nak bayar gua kesian tengok bini gua dokong baby,gua suruh dia pegi tunggu kat luar....

dan dan old flame gua datang hantar duit syiling kat kounter tu,memang tuhan nak gua bertemu dengan dia laa...

tapi dengan angkuh(kot)gua tak pandang pon kat dia.habis bayar gua chow lelaju.

gua nampak dia pandang gua sebab dia berdiri belakang casher,gua blah...

bini gua pon hebat duduk belakang dinding.....

tetiba gua dengar cashier tu panggil `encik tinggal barang',binawe betul nampak sangat gua nervous...

tepaksa la gua datang balik ke kounter tu amek barang gua


gafa 0-ila 1....

5 comments:

Najwa Aiman said...

Ekekekekekekek... cet...! Memalukan janita je weh...! Ekekekekekekke... hampeh lu...

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

nak dijadikan cerita la....

gua pon malu woo...

pye:rudz said...

memang tuhan saja nak tunjuk tu... takpelah...

Anonymous said...

berdebar ingat old flame?

this is interesting.

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

dulu punya cerita la....

mesti la mengusik jiwa....